Stepmuskel.

2011-04-16 @ 09:06:59
Om en timma börjar min träning, jag är peppad till max! Igår blev inget som planerat utan vi hamnade hos min faster på middag sen blev det film här hemma och en tidig kväll. Var helt slut igår och jag gjorde misstaget att sova en halvtimma på dagen och det gjorde inget bättre. Idag känner jag mig inte riktigt pigg men hoppas på att träningen ska fixa det!

Sen ska jag nog möta upp Sophia på stan och efter det vidare till mamma och pappa för att hinna träffa mormor och morfar. Det känns som det är världens släkthelg i helgen? Men först och främst måste jag hinna klä mig och ta mig till träningen! Hej.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS