Slappis.

2011-04-19 @ 20:32:24
Ja ni då jag kom hem från uni där innan kl fem så stod karln i köket och gjorde mat. Det är bland det bästa som finns, att komma hem till en färdig middag och då diskar jag gärna. Eftersom jag stannade och pluggade i ub så har jag tagit nästan helt ledigt från plugg ikväll. Nu då jag har så mycket ledig tid vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Har nyss tagit ett bad med massa badskum och nu kikar jag lite halvhjärtat på tv.

Jag tog även ledigt från träning ikväll för jag tror inte det är så bra att träna med min träningsvärk. Men det är svårt att låta bli att träna nu då jag är så inne i det. Så imorgon är det nya tag. Det är helt otroligt vad jag har fått mycket mer energi sen jag började träna, och det är ju inte så länge sen jag började. Så till alla trötta läsare - träna träna träna! Trevlig kväll alla glada!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS