Sammanfattning.

2011-04-26 @ 19:01:34
Tänk att jag är klar med min sammanfattnning! Skulle egentligen bara göra en kort med modellerna vi använt men det blev en riktigt lång med definitioner och förklaringar på 20 sidor.. Jag har fruktansvärd skrivkramp som jag tänker försöka mildra med ett hårt träningspass om en timma. Nu är det som bara för mig att försöka sitta och repetera övningsuppgifter, men det finns inte så många att göra så det blir knepigt att hålla sig sysselsatt de här sista pluggdagarna tror jag..

Men imorgon är det samma veva igen, plugg och träning. Jag hoppas träningen ska hålla mitt humör uppe den här veckan men det blir nog svårt. Men har en härlig helg att se fram emot i alla fall! Hej hopp!


Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS