Så trött..

2011-04-21 @ 19:21:12
Det har varit en bra dag på jobbet idag, fast det är det oftast. Två av mina arbetskamrater klädde ut sig till påskkärringar och knackade på hos våra brukare med påskgodis och jag kan glatt säga att jag har kort på det! Vet ni att svenska folket handlar mat för 3 miljarder kronor idag, det är helt fruktansvärt sjukt.

Efter jobbet mötte jag upp Patrik för lite otvingad mysshoppning och middag ute. Fyndade två tröjor för 75kr styck på rea. Jag är bra på att fynda. Sen cyklade vi hem, jag hatar att cykla och svingen gör inte mitt liv bättre..

Vi strök alla kvällens planer och ska bara slappa i soffan. Egentligen skulle vi tvätta och städa men ingen av oss har varken ork eller lust till något sådant. Jag åkte på ett städ och ett storkok idag på jobbet så det känns som jag har gjort mitt för dagen. Just det! När jag kom hem hade någon lagt ett paket i soffan. Det visade sig att Patrik köpt en skruvdragare till mig!! Nu har jag äntligen en liten, smidig och egen skruvdragare! Den är underbar! Patrik är så snäll med mig. Den han har är för stor och klumpig för det jag skruvar och borrar, jag orkar knappt hålla i den och har för små händer för att byta batteri. Tack igen!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS