Roligt!

2011-04-23 @ 07:33:43
Vi hade en perfekt dag igår! Vi hann göra allt vi tänkt och träffa alla vi ville. Det blev dessutom en lång premiärtur ute i skogen med motorcykeln. Jag måste passa på att skryta om mig själv, och det får jag hur mycket jag vill i min egen blogg, jag är jätteduktig på att köra cross! Nu är jag inte ens i närheten av till exempel Patrik men jag är supernöjd med det jag kan. Det är så roligt att köra!

Jag hoppas det blir lika fint väder idag. Vi stannade i en liten skogsglänta igår och satte oss på en stock och njöt av solen och då kändes det som om det var i mitten av sommaren. Måste ha varit 25 grader i solen!

Mer då.. Dagens plan är att plugga! Sen när Patrik slutat jobba så åker vi till stugan igen och stannar där tills imorgon i alla fall. Pepsi är världens mysigaste katt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vart det nå grillat? :)

2011-04-24 @ 19:37:05
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS