Onsdag?

2011-04-13 @ 08:10:51
Var nästan helt säker på att det var tisdag, men det är det tydligen inte. Känner mig lite extra trött idag men det blev en senare kväll än vanligt igår för jag hade så mycket ny energi efter träningen att jag inte kunde somna. Passet igår var verkligen roligt! Det är underbart när man bokstavligt talat kan hårdträna leende!

En sak jag skulle vilja veta är vart solen har tagit vägen? Eller rättare sagt, varför är det så mycket moln på himlen? Nu blir det att cykla till plugget, har föreläsning 9-12 sen ska vi fortsätta med inlämningsuppgiften. Jag funderar på om jag ska ta min träningslediga kväll ikväll.. Har så mycket jag måste göra. Vi får se hur det löser sig! Hej.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS