Något nytt.

2011-04-09 @ 19:51:17
Ibland förtjänar man att få köpa något bara åt sig själv så det gjorde jag igår för att jag är så duktig. Det blev gråa leggings och en svart skön oversize tröja från H&M, sen köpte jag även en parfym från Body Shop. Den jag fick av Patrik för över ett år sen tog nyss slut så det var dags. Så jag gjorde ett kap och fick med mig body lotion, shower gel, badtuss, sminkväska och parfym för 275:- plus att jag fick två hårinpackningar av butiken.



Vi såg en jättebra film igår men det får jag skriva om någon annan dag, och så var vi ute och åt middag. Det var en mysdag igår kan man verkligen säga!

Idag har vi varit på stan och fixat en massa och suttit ute i solen. Patrik köpte årets första mjukglass också så jag tjuvsmakade lite - mumma säger jag. Sen har vi varit på kattutställning och handlat lite. Nu är jag jättetrött så det blir att slappa i soffan resten av kvällen och bara ha det bra! Vi hörs.
Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon! Jag var också på kattutställning i går, visst finns det många gulliga katter? man blir ju lite sugen....Men du har köpstoppet slutat??? puss och kram

2011-04-10 @ 09:35:08

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS