Kärlek.

2011-04-05 @ 09:50:38
Jag älskar vår lägenhet! Sen resan till Ikea älskar jag den om möjligt ännu mer! Det är lite farligt för det betyder att jag mer än gärna är hemma och myser. Men ja, vad har jag gjort sen sist? Blev en väldigt tidig kväll på fredagen efter ett gott glas vin till maten för att vi skulle upp tidigt på lördagen för att åka till Sundsvall.

Allt flöt verkligen på bra och Patrik blev inte alls lika irriterad som han brukar bli då vi är på Ikea, han har alltid så bråttom när vi är där men inte den här gången. Så efter en god lunch gravad lax så var vi klar med shoppingen på två timmar tror jag. Det slutade på lite över 1300 men då fick vi med oss en tv-bänk, ett vardagsrumsbord, badrumsmatta, en hylla till badrummet, kontorsförvaring, städgrejer, en pall, ljus, skrivbordslampa och säkert något mer jag glömt! Prisvärt är nog bara förnamnet.

Den andra anledningen till att vi åkte var att Patrik skulle köpa en till cross så nu har han en Honda crf 250 -04 också om jag inte minns fel? Så nu längtar vi båda till sommaren för då kan vi äntligen ta tag i körningen på riktigt. Jag är laddad!





På söndagen hade vi fullt upp med att skruva ihop möblerna men hann ändå med en liten tripp runt stan och lunch på NK på Strömpilen. Vi har börjat unna oss lyxiga söndagar och det är underbart!

Ja vad mer då? Fullt upp har jag då haft. Jag vet inte om jag har skrivit att jag har köpt Iksu-kort äntligen? Men självklart har jag inte hunnit iväg än men jag satsar på att ta mig iväg ikväll så får vi se hur det går. Jag känner mig verkligen inte i någon bra träningsform, det är lite jobbigt att bara cykla hem från universitetet för att jag har två backar jag ska upp för.. Ja det blir spännande det här helt enkelt. Nej nu ska jag plugga lite, har föreläsning 13-16 idag.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS