Ja hej!

2011-04-12 @ 18:23:38
Det blev en sen dag på plugget, kom hem för en timma sen typ. Snabb som blixten gjorde jag veg tacos till middag så här sitter jag nu mätt och belåten. Patrik hann jag träffa ungefär en halvtimma innan han skulle iväg på äventyr och då han kommer hem igen så har jag nog just cyklat iväg till Iksu och när jag kommer hem från Iksu så är det dags för Patrik att sova i princip. Vissa dagar går man verkligen bara om varandra.

Har inte bestämt riktigt vad jag ska träna ikväll, men det lutar mot Stepmuskel igen för det är ju så roligt! Det är däremot lite tråkigt att jag inte orkar ta i så mycket som jag vill - men det kommer nog så småningom.

Inlämningsuppgiften går rätt bra, det känns som jag och resten av min grupp kan det här rätt bra. Så förhoppningsvis blir vi klar redan imorgon så vi kan ägna resten av veckan åt att plugga ikapp det vi går igenom på föreläsningarna. Det är rätt drygt att samtidigt som man jobbar med en inlämningsuppgift, som kräver all tid man har nästan, ska plugga in nya saker som vi går igenom på föreläsningarna på förmiddagarna. Men, det är bara att bita ihop och köra på. Som nu tex har jag inte tid för någon blogg egentligen utan nu ska böckerna fram igen! Hej svejs.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS