Helg!!

2011-04-08 @ 16:14:12
Så skönt att det är helg igen, den här veckan har gått jättefort! Men helt ledig är jag inte i vanlig ordning. Just nu i minuterna kommer en inlämningsuppgift ut som ska göras klart på en vecka. Är lite orolig för att den ska vara knepig att lösa så jag kommer säkert behöva plugga en hel del i helgen. Men det gör inte så mycket, är på så bra humör just nu! Det känns som en riktig vårdag!

Snart kommer Patrik hem också, då hade jag tänkt överraska honom med lite roliga saker vi ska göra ikväll som han inte vet om än. Och vill ni veta en rolig sak? Ni vet vissa äldre par som tex åker på husvagnssemester ofta kommer i matchande fritidsoveraller gärna i en hemsk 70-talsfärg? Plus att de gärna har matchande skor till.. Så kommer jag och Patrik bli - för det har redan börjat. Oplanerat, bör jag tillägga. Idag har jag kortsiktigt löst problemet genom att lägga fram kläder åt honom som han kan ha ikväll som inte det minsta ser ut som kläderna jag har på mig, så att det inte ska bli som vanligt. Nej nu ska jag njuta av min tekopp och äta ett kex till. Kex, inte tjäcks eller hur nu halva delen av landet uttalar ordet. Trevlig helg!!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS