Bikini.

2011-04-07 @ 08:06:32
Det gäller att vara ute i tid! Jag brukar försöka hitta en bikini när sommaren redan har börjat, det är i princip omöjligt för alla verkar ha samma storlek som mig så det är alltid slut på de finaste. Så, här är vad jag ska ha på mig alla supervarma sommardagar. Det syns inte riktigt på bilden men båda delarna är brun- och vitrandig.

Men nu ska jag ta på mig fleecejackan och vindkläder för att cykla till skolan. Förresten, igår var jag på Core Control på Iksu så nu äntligen är jag igång igen! Hej svejs!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS