Att orka.

2011-04-10 @ 10:36:41
Det är så svårt att tvinga sig att göra saker ibland, men idag har jag inget val. Jag ska träna! Vad vet jag inte riktigt än, jag hinner inte till något pass nu på förmiddagen för de börjar kl elva och jag vet inte om jag orkar vänta med träningen till efter kl tre.. Så jag kanske borde gå till gymmet istället?

Idag är det alltså träning och plugg som gäller! Ser ut att vara jättefint väder ute igen, våren är rätt mysig ändå. Sen är det kul att få ta på sig lite mindre varma kläder. Så nu är vårkappan framme!



Kommentarer
Postat av: Lisas mamma

Snygging!

2011-04-10 @ 15:58:13

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS