Vårt nya boende.

2010-09-20 @ 17:58:46
Vi har nyss ätit lunch/middag och tar det bara lugnt nu. Vi har tänkt oss ut på en promenad snart för att kolla in området och köpa vatten. Det bästa av allt just nu är att vi tvättar! Vi har inte tvättat något alls på två veckor och idag tog jag mitt sista par underkläder så tvätten är verkligen välbehövlig.

Det är läskigt att använda en spis som går på gas. Känns som man ska elda upp hela huset. Vad mer? Vi har fått träffa hyresvärden som verkligen verkar vara jättebra och är väldigt trevlig så det känns bra. Det bor två till tjejer här, Egle och Marta. De verkar väldigt trevliga så jag tror nog att vi ska trivas här!

Här har ni lite bilder från idag. Standarden är inte på topp här i London så vi är riktigt nöjda med det vi hittat. Men jag fattar verkligen inte varför de har två olika kranar med en för varmt vatten och en för kallt vatten i badrummen? Hur ska jag kunna få ljummet vatten? Och varför måste de sitta så långt isär??







Kommentarer
Postat av: gästen

Nu ser jag att jag , vill komma och hällsa på,

ligger gärna på golvet,bara det är gratis, hör av er om ni och dom acepterara en inneboende till.Beklagar Patriks och hanns familgs sorg.KRAM TILL ER ALLA./Från pappa-lennart .P-L så skulle det vara,åter igen kram

2010-09-20 @ 22:09:48
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

jag förstår att det är skönt att kunna stänga om sig, ha någon form av fristad från alla andra liksom :) Det ser jättetrevligt ut också. Kul att både hyresvärd och kollektivkamrater verkar trevliga :)



Lycka till!

2010-09-21 @ 13:31:44
URL: http://lorissalovebomb.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS