Val!

2010-09-19 @ 23:02:13
Viktig dag idag Sverige! Självklart förtidsröstade vi innan vi åkte till London. För min del finns det bara en sida, den är lika vacker som himlen och havet. Nej skämt och sido, jag tänker bara på mig själv då jag röstar. Jag hoppas verkligen att alliansen vinner så det fortsätter bli en riktig förändring vad som än händer om fyra år till.

Jag kan med glädje även tillägga att vi har fått ett rum i en lägenhet! Lägenheten är underbar, rummet är fantastiskt och de vi delar lägenhet verkar jättebra. Lunchen vi var på var väldigt trevlig och slutade på en liten lokal pub där det spelade ett band som körde gammal blues, wonderful! Vi har även diskuterat politik, väldigt intressant att höra vad en engelsman, en fransyska och en kanadensare tycker - helt olika!! Nu ska vi krypa ner och kika serier på datorn, imorgon flyttar vi äntligen ut från vandrarhemmet. Mot nya äventyr!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS