Två veckor idag!

2010-09-21 @ 20:03:18
Idag firar vi två veckor i London! Vi har lyxat till det och köpt en flaska vin till ikväll. Sen ska vi ut på en riktig promenad i en park vi har hittat här bredvid, där bor det även en ekorre. Efter vår runda med att försöka hitta jobb idag fick vi ett till tips om att ljuga i vårt cv av vår rumskompis. Nina har redan försökt få mig att hitta på saker men jag har inte lyssnat, såklart.. Vår rumskamrat tyckte att vi var för ärliga, och då har vi ändå utelämnat information om att vi har tänkt oss tillbaka till Sverige, bland annat.. Det är lite annorlunda här kan man lugnt säga! Inte så konstigt att de blir missnöjda med sina arbetare, ingen är väl kvalificerad?


Tänkte även att ni ville se lite bilder från i söndags då vi var på grillparty hos Gary med familj! Fast jag tog bara kort på puben, men ni får se lite i alla fall. Tror aldrig vi har druckigt så mycket vin och öl på en söndag dag som då? Men så kan det vara ibland, tur det inte är så ofta!



Kommentarer
Postat av: Nina

man kan ljuga om små saker som att: jag har jobbat varannan helg till att bli deltid. Däremot ska man in ljuga och säga att man är kock bara för att ens mamma tycker att man är duktig då man lagat mat.... Lycka till i London. /Sunkigt men inte London-sunkigt vandrarhem i Haparanda med nyinköpt kudde från IKEA.

Ps. Lägenheten ser superfin ut!

2010-09-22 @ 00:31:09

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS