Trötta!

2010-09-28 @ 12:03:06
Vi är så trötta på mornarna nu då vi inte gör något viktigt på dagarna så vi har inte stigit upp än! Men nu tänkte vi göra ett ryck och fixa frukost sen ut och träna. Vad mer som händer idag vet jag inte? På lördag är vi bjudna på en båttripp på Themsen och det blir nog roligt!

Igår blev det ingen långpromenad för Patrik hade så ont i armen av sitt vaccin så han sov hela kvällen... Vi tog oss däremot på affären för att köpa hummus och då passade jag på att göra indianhopp dit! Kanske inte hela vägen, men jag varvade med att göra höga knän. Patrik är en surpuppa nu. Han är bara avundsjuk. Tack och hej!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS