Träning!

2010-09-22 @ 13:47:53
Idag har vi tagit tag i våra liv, kan man nog säga.. Efter frukosten drog vi ut på vårt första träningspass här i London. Vi följer ett bra träningsschema för att komma igång så just nu känns allt bara roligt! Sist jag skulle testa det här träningsschemat blev jag sjuk i en månad så jag hoppas på bättre resultat den här gången.

Vi försöker även äta bättre för att bygga mer muskler men det går inte så bra. Vi skulle nyss äta ägg men det finns ingen kaviar här på affären så vi skulle ta lite salt istället - blä! Jag tror vi får skippa äggen om vi inte får tag på någon kaviar. Snart ska vi ut på nästa träningsrunda, två om dagen är grejen. Första bestod av löpträning och nästa blir basket, om bollen är pumpad. Det är lika bra att försöka träna då vi liks inte har något att göra om dagarna förutom att söka jobb. Så vi ser väl hur länge det här håller..

Ikväll är det pubrunda som gäller om vi hittar något bra sätt att ta oss fram och tillbaka genom hela stan, sen skulle vi även behöva åka på Primark och byta min skjorta som har en trasig knapp. Vi hörs!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er,det var väl klogt att bygga upp era kroppar.Pålter tävlade på Umeåker idag lopp 7,kunde blivit trea men kusken är för vek,driver aldrig på hästen amatör.Tog fjärdeplats och sprang in 5300:- ALLTID NÅGOT TILL MEJ.Lägenheten ser ju trevlig,hoppas ni trifs nu.Ta det lungt med ölen och ha en trevlig kväll.KRAM

2010-09-22 @ 21:12:36
URL: http://Pappa
Postat av: Stora syster

Kolla på Ikea, de brukar ha kaviar! Råttor...jag hoppas de är sega! Kramar

2010-09-23 @ 15:25:32
Postat av: Nina

Kaviar finns även i Barnes. Bara över bron från Hammersmith och på höger sida i en liten turkaffär.

2010-09-23 @ 17:06:59
Postat av: Nina igen

Det finns ju även två svenska butiker; en i närheten av svenskakyrkan och en som heter Scandinavian kitchen (även restaurang) och de säljer också kaviar.

2010-09-23 @ 17:08:01

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS