Snabba dagar.

2010-09-23 @ 20:34:57
Tiden går så fort hela tiden! Det vi egentligen har gjort idag är tränat, handlat och ätit. Vi har inte hunnit söka några jobb eller fixa till våra cv så kvällen är räddad kan man ju säga. Jag hittade en jättegod chokladkaka idag när vi handlade som är helt utan allt jag inte kan äta så den ska jag mumsa på ikväll också!

Regnet slutade där kring två så än så länge är Umeå blötare än London, tur för oss! Nej nu ska jag försöka ta tag i mitt cv så det blir någon fart på jobbsökandet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Maten ser god ut:) puss och kram

2010-09-24 @ 11:19:21

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS