Slöardag, typ.

2010-09-26 @ 22:17:59
Det blev basket som träning idag och lite spring här fram och tillbaka efter bollar och nötter. Nötter eftersom vi ville mata ekorrarna här i parken men de ville inte bli matade.. Vi måste åka in till Hyde Park för att bli uppskattade verkar det som!

Efter det så har vi handlat igen, sett Heroes, ätit middag, läst bok och sett mer Heroes! Jag har mått dåligt hela eftermiddagen och kvällen så jag längtar mest efter att den här dagen ska ta slut så jag kan krypa ner i sängen och sova. Det är bara för att jag så sent som i morse påpekade hur bra jag har mått sen vi kom hit - bara därför!! Men så kan det vara, nya tag imorgon helt enkelt.

Imorgon ska Patrik vaccinera sig, jag måste vänta för att de hade slut på mitt vaccin.. Sen ska vi faktiskt på riktigt försöka söka jobb. Får väl se hur bra det går! Nu blir det mer Heroes..
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS