Sjömän!

2010-09-12 @ 17:54:29
Vilken lättnad att komma hit! Nu bor vi alltså på Svenska Sjömanshem, morgonbön kl 9.45 sen frukost. Alltså sovmorgon för oss till kl 10.00 minst. Det är rent här, det känns väldigt skönt. Snart ska vi ta en välbehövlig dusch och sen ligga inne och se film. Jag har hamnat i glutenhimlen här förresten! Vi var nyss på en stormarknad här som heter Tesco där jag köpte chokladmuffins, bagels, fruktbröd och en snackbar som jag kan äta. Det känns sjukt, men på ett bra sätt. De har alltså ett större sortiment glutenfritt här än på stormarknaderna hemma. Det som är sjukt är att det inte finns glutenfritt bröd på McDonalds eller Burger King, men det finns små restauranger som gör glutenfria smörgåsar, pizzor och pasta..

Vi har fått ett till napp på en lägenhet och hoppas på att få komma och kolla på den imorgon. Den ligger i South Kensington för 500 pund per månad. Det känns för bra för att vara sant så vi törs inte hoppas på så mycket. Hoppas allt är bra där hemma! Mot duschen.



Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS