Shoppad.

2010-09-03 @ 21:55:21
Idag har jag handlat det mesta som var kvar att köpa innan vi åker, plus lite till. Har fått tag på en billig kameraväska, nya billiga hörlurar, en upphängningsbar sminkväska, fingervantar, medicin för hela resan och det bästa av allt - böcker! Undra om det är många som är som jag, älskar böcker alltså. Det pirrar i min mage då jag tänker på att jag ska få börja läsa böckerna nu då vi åker. Jag var så smart att jag köpte i pocketformat så de väger inget alltså får de hänga med! Plus att några böcker som jag fick i födelsedagspresent ska försöka packas ned också. Men först ska jag läsa de sista sidorna av Sagan om de två tornen, som också är väldigt bra. Ni kanske vill veta vad det är för böcker jag har köpt?

Sen vet jag inte hur jag ska göra, om jag ska sluta blogga och skaffa mig en facebook istället. Båda kommer jag inte orka med iallafall. Jag vet inte heller om jag vill att alla ska kunna läsa om hur vi har det och vad vi gör utan att jag begränsar mig i vad jag skriver och då är en öppen blogg en dålig idé. Jag vet ju om vilka alla mina läsare är just nu, i princip. Det är inte så svårt att räkna ut kan jag ju säga för det är inte så många att välja mellan! Det är just det som gör att jag begränsar mig. Och nej pappa, det är inte för att du läser. Nu ska jag fortsätta reka på mitt cv och dricka mitt vin! Just det, tack för en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag läser fortfarande :)

2010-09-04 @ 12:25:16
URL: http://missferret.blogspot.com

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS