Sängdags.

2010-09-29 @ 00:58:05
Efter några avsnitt Heroes, varsinn glass, bokläsning och kinamat så ska vi sova! Ni glömmer väl inte att vi är en timma efter er där hemma? Kom på det efter jag skrivit mitt inlägg i morse att ni kanske tror att vi inte steg upp förrän tolv men klockan var ju faktiskt bara elva här, och det är ju inte så sent egentligen? Inte då man är ledig i alla fall.. Det betyder även att klockan snart är tolv här men ett hos er, förhoppningsvis sover vi då klockan är ett här. Nej nu svamlar jag bara! Godnatt! Jag måste färga håret imorgon kompisar..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, varför ser Patrik så grym ut? Kramar

2010-09-29 @ 13:56:44

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS