Regn!

2010-09-23 @ 14:12:15
Idag regnar det här! Första dagen det faktiskt regnar på riktigt sen vi kom, och här sitter vi klädda i träningskläder redo för en löprunda. Frågan är ju om vi ska strunta i vädret och hoppas på att det går bra ändå, det går ju alltid att ta en varm dusch efteråt? Jag har ju faktiskt vattenavvisande kläder så för min del borde det gå rätt bra!

Igår blev vi som skrivet är bara inne här i lägenheten. Vi satt i köket och surrade om allt möjligt och åt tre klasar vindruvor. Vi fick även veta varför våra rumskompisar spolar ner matrester i toan och varför de inte sopsorterar längre - möss i väggarna som gillar att äta skräp!



Sen idag blir det att söka jobb jobb jobb ungefär! Måste försöka överdriva mitt cv mer, det kommer bli spännande. Det var nog allt för stunden, hej!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Vet inte Patrik var munnen är?

2010-09-23 @ 14:48:53

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS