Musik.

2010-09-13 @ 20:57:37
Jag älskar musik. Jag älskar även att ha speciella låtar för speciella tillfällen. Även om det låter hemskt så har jag redan bestämt min begravningslåt och om vi någon gång skulle gifta oss så har jag även en bröllopslåt. Däremot är jag för rädd om min begravningslåt så jag ger er inte den. Sen hittade jag även lite andra specilla låtar, som ni kan se. Klicka, lyssna, och njut framförallt.

Bröllop

Skicka brev

Förändringar

Ensamma människor

Dagdrömmar

När jag beöver solglasögon

Så, nu vet ni vad jag brukar lyssna på ungefär. Nu ska vi boka vandrarhem till imorgon så vi har någonstans att sova. Förresten, vi har shoppat idag - inte bra då vi ska bära all packning imorgon igen! Tack och hej.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS