Letardag.

2010-09-16 @ 11:54:27
Igår var vi alltså på den andra svenska kyrkan som finns här i stan, jag måste säga att jag är en ovanligt flitig besökare. Sist jag var i kyrkan hemma var nu då vi förtidsröstade, gången innan det minns jag ens inte? Hur som helst så slutar kvällen med att ena prästen säger: nu går vi på puben här mitt emot och dricker öl, nästa onsdag vi ses så ska vi på en riktig pubrunda! Vart har vi hamnat var min tanke.

Jag har just tagit min första dusch här på det nya vandrarhemmet, och överlevde. Idag ska vi sätta oss på ett internetcafé för att leta lägenhet. Här kommer lite bilder, från Chinatown, vårt rum, på oss, Tower Bridge och London Towers.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma har alltid rätt d.v.s. kyrkan är toppen:) Puss och kram

2010-09-16 @ 14:48:41
URL: http://mamma

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS