Letardag 2.

2010-09-17 @ 12:49:19
Just nu sitter vi på Pret a manger och ska leta efter lägenheter och jobb. Vi dricker varsinn färsk smoothie och tar det bara lugnt. Vi har fått några svar på längenheter men vi vet inte riktigt om det duger. Frågan är ju hur kräsen vi kan vara? Snart börjar vår två veckors prövotid vara slut, vad gör vi till veckan om vi inte har fått varken lägenhet eller jobb? Vi börjar vara less på att bo på vandrarhem i alla fall.

1. Mat i Chinatown, kyckling med cashewnötter. Det finns inga bestick så det är bara att sleva med pinnarna! Eller äta med sked..


2. Bild på utsidan av vårt vandrahem. Det ser ut som ett slott men det är det inte riktigt.


3. Jag fattar verkligen inte hur de tänker när de bygger sina hus, vad ryms i ett rum som är så smalt?


4. Patrik testar Fish and Chips, ingen höjdare. Jag åt Lamm med pommes, ingen höjdare det heller. Notera plastmuggarna...


5. Det finns något för alla plånböcker. Tyvärr är Lamborghini inte tillräckligt stort för oss, typ.
Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Okej, du menade så :) Fanatiker är endast läskiga...



haha, jag är ungefär så också. Earl Grey, russian earl grey, persian earl grey och english breakfast cirkulerar för mig.. och ärligt talat smakar dem ganska likadant!



Hoppas att letandet ska gå till er fördel idag :)

2010-09-17 @ 14:42:11
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Naima

Hejsan !



Visste du om att Britney Spears liv blir blir en till en film ?Allt bra med dig annarsh ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

2010-09-17 @ 15:18:20
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ni kan ju alltid bo hos mig :) kram

2010-09-17 @ 18:14:21
Postat av: T O V A

hur mår du idag? kram

2010-09-17 @ 20:31:41
URL: http://iamtovas.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS