Kingston!

2010-09-24 @ 22:45:24
Idag tog vi vår paus från träningen mest för att vi var trötta men även för att jag har ont i benen av att ha sprungit på asfalt. Fast egentligen kanske det beror på att jag är så otränad? Det är inte lätt att vara hurtig ibland! Så idag åkte vi till Kingston som bara är några stopp bort med tåget för att kolla vilka affärer som fanns och till min glädje finns det många affärer som jag vill jobba i så jag tänker verkligen söka jobb på flera av dem även om de inte söker folk just nu. Lika bra att chansa!

Ikväll har vi slöat framför datorn och druckigt lite rött vin så jag är sådär vackert röd/blå om läpparna och tänderna så jag vågar inte visa mig bland folk. Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra? Det ordnar sig nog! Jag hoppas att ni där hemma har det lika bra som oss!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS