Jobbsökarna.

2010-09-30 @ 21:05:32
Idag har vi sökt jobb, på riktigt! Jag törs inte hoppas på något men jag hittade det perfekta jobbet! Vi åkte till Kingston för att pröva vår lycka och där efter en liten mysig gata såg vi en pärlaffär som sökte personal. Alltså en butik som säljer smyckesdelar som behövde någon som kunde jobba i butiken så självklart var jag tvungen att söka det. Hur perfekt skulle inte det vara? Tyvärr måste jag vänta nästan en vecka innan de hör av sig, om de ens hör av sig.. Men för min del är det ett väldigt stort steg att bara söka jobbet!

Resten av dagen har däremot ägnats åt tankar på vad som händer där hemma. Vi har haft en tyst minut för Patriks mormor som gick bort förra söndagen, idag var nämligen begravningen hemma i Sverige. Vi tog med oss ett ljus och promenerade bort till Wimbledon Park och satte oss på en minnesbänk där det var inristat In memory of a wife, mother and friend i bänken med hela sjön som utsikt. Så nu är den bänken även Dagnys bänk.
Kommentarer
Postat av: Agneta

Tänk, att mormor Dagny har en bänk i London. Det skulle hon ha gillat!!!

Ni är så goa.

Kramar

2010-10-01 @ 22:28:33

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS