Irriterande dag!

2010-09-27 @ 18:44:26
Allt har gått dåligt idag tror jag.. Först och främst var vi båda jättetrötta och ville inte stiga upp idag, sen slutar vår uppkoppling att fungera vilket vi slösade typ en timma på för att jag var tvungen att maila mitt cv till mig själv eftersom jag skulle skriva ut nya på internetcaféet här i närheten. När vi äntligen tog oss iväg så har caféet ingen växel på £10 så det blev ingen utskrift..

Sen skyndade vi oss till Wimbledon för Patrik skulle vaccinera sig kl ett, vi försökte hitta ett ställe att skriva ut mitt cv på där också men det slutade med att jag fick snuskvatten på benet.. Efter vaccinationen så satte vi oss på en buss till Kingston för att söka jobb där och då slutar vår buss att fungera halvvägs dit men som tur är tog vi oss iväg igen efter några minuter. Så dagen slutade med att vi inte sökte några jobb! Det kändes verkligen som att det inte var meningen att något alls skulle fungera idag..

Nu ligger vi i sängen hemma igen helt utmattade.. Vi får fixa med jobb imorgon istället, man ska inte utmana för mycket helt enkelt. Jag tror att det är bättre att ta det en dag då allt flyter på bra, en dag med mycket tur! Idag har jag äntligen köpt hårfärg så jag ska försöka orka färga håret sen ikväll för det behövs verkligen. Men vi har även planerat in en långpromenad så vi får se hur mycket tid det finns kvar. Nu ska jag spela lite dataspel medan Patrik sover en stund.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fin du är i dag! kram

2010-09-27 @ 21:33:43

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS