Facebook?

2010-09-02 @ 20:20:06
Nu ni är även vandrarhem bokat! Så nu kan jag då verkligen säga att det är nära.. Längtar fortfarande jättemycket! Däremot är jag i valet och kvalet om hur jag ska göra med den eviga frågan Facebook. Jag har ju varit rätt bakåtsträvande i den här frågan och har fortfarande inte skaffat mig en användare. Men nu då vi åker bort vet jag inte hur jag ska göra? Jag tvärlånade Patriks användare för att bekanta mig med allt, men ja jag vet inte, har en känsla av att jag är fast för evigt om jag tar steget. Att börja blogga var däremot inte heller något jag tänkt så varför inte?

Imorgon ska jag in till stan och skriva ut betyg på engelska för nu vet jag vilka öppettider som gäller. Sen ska jag träffa Emma och Henke verkar det som! Får se vad vi ska hitta på för roligt. På kvällen ska vi ut och äta med hur många som helst, det blir trevligt. Sen börjar storrensningen här i stugan så allt är ordnat med våra saker medan vi är borta. Nu ska vi åka till hörnet för att klippa kattklor!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS