Declathon.

2010-09-29 @ 19:21:07
Idag har varit en lyckad dag! Patrik hittade perfekta mjukisbyxor för £9, precis vad vi letade efter. Jag hade också turen med mig och hittade hur mycket som helst men var tvungen att snåla - inte roligt! Så det slutade med att jag bara köpte grejer som jag verkligen behövde, en funktionsjacka och en träningskofta. Min nya fina jacka är vattenavvisande och vindtät för bara £25 och tröjan som jag verkligen behöver då vi tränar (har lånat Patriks tröja hittills) kostade bara £12 så det var bara att betala och se glad ut. Declathon är en bra affär!


Klicka på de små bilderna om vi vill kika närmare.
Vi nyss ätit middag, väldigt lättsamt med rester kvar från igår och ett glas rött vin till. Ikväll har vi inga planer, vi har inte tränat något idag så vi skulle behöva ta oss ut men som det är just nu regnar det.



Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS