Dansad!

2010-09-05 @ 12:28:32
Alltså vi, jag och Nina då, är sämst på att stå i kö. Eller egentligen sämst på att bestämma vart vi ska gå ut. Det slutade med att vi köade in till Rex en timma igår efter att ha gått runt överallt. Då menar jag verkligen en timma minst. Men väl inne fick vi dansa plus att Amanda hann möta upp oss i kön. Det var nästan bara studenter ute så jag pratade mest engelska igår, bra uppvärmning inför resan om inte annat! Någon idiot klev rakt över hela min lilla fot och mosade den, slutade med att han blev rädd för mig för att jag blev så arg. Andra idioter ställde sig bara och stirrade på oss, förstår verkligen inte hur folk tänker ibland? Hur som helst, det var kul att få gå ut en sista gång och dansa!

Nu måste jag skynda på för vi ska till min mormor och morfar idag! De bor i Tegsnäset så vi ska nog passa på att fiska i vindelälven, då måste jag få napp.. Hej så länge!
Kommentarer
Postat av: Julia

Jag hoppas att allt ska gå jättebra, ni verkar ju ha ordnat allt som går att ordna hemifrån! Skulle vara kul att höra hur det går där i London, men jag förstår att bloggandet kanske inte känns så prioriterat då ;P Ha det så bra och lycka till du också, hoppas du fortsätter med smyckena också. Det är så kul att se :) / Julia

2010-09-05 @ 15:43:26
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Isabel&Rima

IsabeloRimas.blogg.se



Läs om vår vardag och mycket annat & Kommentera gärna =)



// Isabel & Rima <3

2010-09-05 @ 20:14:29
URL: http://isabelorimas.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS