CV!

2010-09-21 @ 16:16:14
Idag har vi gjort klart varsitt CV som vi nu ska gå och skriva ut. Det är väldigt svårt att veta om de duger, har ingen aning om hur ett engelskt CV ska se ut men chansar på att vi har gjort ett bra jobb. Vi har hittat ett perfekt jobb till Patrik i en videobutik på deltid så det är vårt första mål idag! Väldigt spännande!

Till middag blir det idag pasta med tomatsås, champinioner och eventuellt tonfisk. Det gäller att snåla nu när vi inte har något jobb.. Jag måste bara visa er vilka fina bilder vi har tagit idag! Det är ganska svårt att ta seriösa bilder men här är alltså korten som är på våra CV. Och ja, det är okej att skratta. Jag har min nya kjol idag förresten.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS