Camden.

2010-09-18 @ 21:29:35
Idag har vi varit på marknad i Camden. Den tog aldrig slut, helt sjukt stort. Vi fick med oss vår nya kompis som jag tror heter Joey och är från Seattle USA. Pojkarna åt pizza till lunch och jag hittade ett stånd som gjorde gluten- och mjölkfritt bröd som de fyllde med stekta grönsaker och bönor.

Vi hade tänkt åka på London zoo också men det kostade £17 att gå in, inte värt för några timmar. Så vi åkte på National Gallery istället, som är gratis och riktigt bra. Nu ska jag hoppa in i duschen! Tack och hej.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS