Acacia Hostel.

2010-09-15 @ 17:48:43
Till att börja med så fick vi bo i ett rum för 8 istället för 6 personer. Det kan jag leva med. För det andra är det stopp i handfatet på rummet plus stopp i duschen så det gäller att tänka sig för och vara snabb. För det tredje flyttar städerskan runt ens saker, till exempel lägger bort min bok som ligger under mitt täcke? Sen för det fjärde så kan man låsa in varandra och låsa ut varandra i vårt rum för låset är knäppt. Tydligen så får vi låta bli att låsa, för att fixa låset måste de ringa en låssmed, och det går ju inte??? Men vet ni vad? Det är ändå mycket mycket bättre än det första vandrarhemmet vi bodde på!

Det som inte är så kul är att den fria uppkopplingen till internet är värdelös här så det är i princip omöjligt att blogga, maila och sådant för vi koppas ner hela tiden. Men just nu har jag rätt mycket tid över så det borde gå bra! Ikväll blir det middag i Soho eller i Covent Garden. Sen så ska vi till den andra svenska kyrkan på en informationsträff för unga i London där man får träffa andra i samma sitts som vi så det blir spännande. Jag kan tyvärr inte ladda upp några bilder idag för då måste jag sitta här hela kvällen..

Idag har vi varit utanför London Towers och gått på Tower Bridge. Sen åkte vi till Notting Hill och lunchade sen en sväng på Primark på Oxford Street igen för att vi börjar få slut på rena kläder. Vi hörs!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS