Tootat.

2010-10-13 @ 18:39:17
Ja då var vi hemma igen! Eller hemma och hemma, tillbaka i vårt rum. Tooting var sådär. Lite läskigt ställe, men det fanns ett stort Primark och £1 Store så lite fynd blev det förutom storhandling. Det fanns många konstiga affärer mest med torg/marknadskläder eller hur jag ska säga. Plus en läskig inomhusmarknad där det kändes som man skulle bli rånad.. Men det blev vi inte!


Ringarna kostade bara £2 och inpackningen £1!! Torrschampot kostar däremot som hemma £5.



Till middag idag blir det pasta med tomatsås, champinoner, paprika och mjölkfri parmesanost. Jag ska ta med mig en burk parmesanost hem till dig lilla storasyster. Jag är faktiskt väldigt imponerad av det stora utbudet på gluten- och mjölkfritt här i de stora affärerna. Däremot fattar ingen något på restaurangerna ungefär, att ens inte McDonalds kan ha glutenfritt bröd till exempel? Men, man kan inte få allt här i världen som min mamma brukar säga!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS