T-land.

2010-10-26 @ 09:48:28
Nu börjar Thailand närma sig på riktigt!! Dagen ska ägnas åt att packa klart och kika på vart mer vi ska åka, vi kan ju inte vara i Bangkok i en evighet. Kanske är någon som har något tips på vart vi borde åka? Vi vet att vi inte vill till Phuket och Pattaya, eventuellt skippar vi även andra stora turistställen så som Krabi, Koh Samui och Hua Hin. Men på något sätt blir man så nyfiken på varför alla vill just på de ställena, men tror inte riktigt att det är vår grej. Vi får se helt enkelt hur det känns sen!

Planen är än så länge minst två dagar i Bangkok då vi landar, och det är allt typ. Vi har ju inget visum så vi får inte stanna i Thailand mer än 30 dagar så antingen fixar vi visum på plats eller så flyger vi till ett annat land i 15 dagar så vi får 15 dagar till i Thailand och då är problemet löst. Vi vet också att vi flyger hem från Bangkok och har därför tänkt vara där några dagar innan för att köpa med oss billiga kläder hem plus att jag hoppas på att kunna köpa billiga smyckesdelar till mitt pyssel som väntar hemma! Nu ska jag äta min frukost, vi hörs.
Kommentarer
Postat av: Mabe

Måste då säga att jag är smått avundsjuk, ni verkar ha en höst som slår det mesta! Vågar inte ens tänka på hur mycket ni måste ha sparat ihop för att kunna resa som ni gör! Kul att det blev Thailand till slut, då kommer ni ju att få uppleva båda ställena och inte bara ena!

Och om möjlighet finns: fortsätt uppdatera även när ni är därborta, att läsa och se bilderna på era äventyr får mig att drömma mig bort från höstrusket här i Götet. Igår var det minusgrader när jag gick till jobbet - brrr!



(Bra att du struntade i den där facebook- grejen. Jag är lika anti som dig mot det och kommer nog aldrig falla för att skaffa en egen! Fast iofs så sa jag ju samma sak om apberget...)

2010-10-26 @ 12:06:50

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS