Museum!

2010-10-14 @ 12:55:49
Idag har vi tagit oss upp i tid och ska på tekniska museumet igen, det är underbart. Hinner inte skriva så mycket eftersom någon här bredvid stressar på mig.. Men vet ni vad! Det ringde nyss en kille från något konstigt företag som ville att jag skulle komma på arbetsintrevju! Synd att han inte ringde förra veckan, nu är det för sent.. Men det känns bra hur som helst att någon hörde av sig, och det hördes att han tyckte att det var synd att vi inte skulle stanna kvar här. Hej då.
Kommentarer
Postat av: pappa

Lurad, det var jag som ringde ha ha.det var det roliga hemifrån.

2010-10-14 @ 15:13:11
Postat av: pappa

Lurad,det var jag som ringde.hahaha.Det var det roliga hemifrån.

2010-10-14 @ 15:18:06

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS