Igår!

2010-10-19 @ 01:00:47
Jag hann ju inte skriva något inlägg om söndagen som ni kanske har märkt, så jag tänkte försöka göra det nu istället. Men då hinner jag inte skriva om idag, jag är ständigt en dag efter för tillfället.. Fast det är inte hela världen! Här är först bilder från lördag kväll.





Dagen (söndagen) började med en trip till Brick Lane, där åt vi spännande maträtter och kollade på second hand. Ni som gillar second hand måste åka dit, fanns hur mycket som helst! Sen åkte jag och Patrik hem efter några timmar men turisterna kämpade tappert på hela kvällen också medan vi låg hemma och halvsov..











Nu ska vi sova och vakna tidigt imorgon. Nina och Micke åkte hem idag, men innan det hann vi med shopping. Jag och Patrik fortsatte dagen i Hyde Park och Covent Garden. Godnatt.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS