Guidat och god middag!

2010-10-24 @ 23:37:47
Vi har haft riktigt tur med maten de senaste dagarna och har bara ätit gott! Har suttit och kikat i guidboken till Thailand och känner mig mer sugen än någonsin. Jag har lärt mig flera nyttiga ord på Thailändska så att det ska bli lättare att äta på restaurang för min del, kan vara bra att kunna skilja på ris, risnudlar och äggnudlar helt enkelt. Allt ska verkligen bli spännande! Jag har hittat flera par skor som jag vill ha, tyvärr behöver jag bara riktigt varma vinterskor och inget annat.. Imorgon blir det kinamat till lunch - mumma!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS