Glömt.

2010-10-26 @ 14:39:10
Självklart har jag såhär i sista minut innan avresa glömt köpa vattenfast mascara och ögonbrynsfärgning. Detta behövs på stranden. Plus att vi har slut på schampo så vi ska åka in till stan och försöka snabbhandla allt och sen ska vi lyxa till det med hamburgare till middag. Jag är redan så hungrig att jag skulle kunna äta middag nu på en gång, men jag ska försöka hålla mig.

Idag har vi hunnit testpacka och det verkar bli en lite lättare resa den här gången, ska försöka hålla mig under 10kg och det borde gå. Jag har även hunnit färga håret, klippa Patrik och så har han hunnit börja lägga över ny musik som ska med.
Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

2010-10-26 @ 15:06:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS