Fynd!

2010-10-30 @ 15:17:28

Alltsa vilka fynd vi har gjort idag! Jag har kopt en klocka for ungefar 50 kr och nu pa en kvallsmarknad en fin kofta for 50 kr. Patrik har kopt det han gillar mest, tva ficklampor for 200 kr och en akta Smith & Wesson fallkniv for 180 kr sa han ar valdigt nojd med fynden, just det en t-shirt for 50 kr har han kopt ocksa. Det ar sa lojligt billigt har faktiskt. Vi har atit ute bade till lunch och till middag, stekt ris med kraftor till lunch och stekt ris med kyckling till middag. For bada tva har maten sammanlagt gatt pa 45 kr med en Pepsi var idag - det ar ju vad vi betalar for bara en dricka ute hemma!

Shoppingcentret vi var pa ar storre an hela Umeas centrum ungefar med hur manga affarer som helst och inomhusmarknad pa varje vaning. Vi blir skjutsade overallt med hotellets Tuk tuk sa vi kanner oss riktigt bortskamda. Det blev en sovstund pa nagra timmar innan vi akte till kvallsmarknaden har i narheten for att ata middag fran ett litet gatustand dar vi fick sitta pa plastpallar och ata med plastbestick.

Eftersom varat hotell ar mitt emellan flygplatsen och Bangkoks centrum sa ar det inte sa mycket turister har. I gallerian sag vi ett till par som stack ut ur mangden men inte en enda har vi sett ikvall sa vi har varit ganska utstirrade maste jag saga. Vi trivs jattebra har som ni kanske forstar, men imorgon ska vi vidare in till centrum sa nu ska vi satta oss och kolla pa hotell. Jag tror att det har varit ungefar 30 grader varmt med sol hela dagen, lite varmare an hemma kanske.. Hej sa lange!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS