Fotboll, marknad och pub.

2010-10-17 @ 19:48:54
Jag är lite efter med uppdateringar här, men ska försöka sammanfatta gårdagen lite snabbt och visa lite bilder. Vi åkte först på jakt efter fotbollsbiljett till Micke som ville se en match igår. Det stod slutsålt men fanns kvar biljetter för £240 styck - helt sjukt!! Han köpte ingen biljett som ni kanske förstår, budgeten låg på £150 max ungefär.. Sen blev det alltså marknad i Notting Hill, god paella med skaldjur till lunch, lite koll i en galleria, vegetarisk tacos till middag sen en runda på en pub här.













Nu ska jag lägga mig och vila en stund innan det blir någon mat gjord. Får se om jag hinner lägga upp lite bilder från idag sen! Hej.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS