Flängande.

2010-10-05 @ 20:02:13
Det har varit en halvt lyckad dag, jag fick en tid för vaccin imorgon redan och då ska jag även få ta blodprover för att få veta om min medicin gör det den ska. Men ambassaden hade stängt för dagen då vi kom dit.. Så nu måste vi in till smeten på torsdag igen för att prata med dem. Det känns drygt, mest för att det är så dyrt att ta sig dit. Jag har köpt nya skor idag faktiskt! Har letat enda sen vi kom hit efter ett par billiga snygga och nu äntligen hittade jag ett par för £12, ska försöka komma ihåg att ta kort på skorna så ni får se! Jag har använt min fina nya tröja idag som jag köpte nästan direkt  vi kom till London, jag har sparat den för att ha på arbetsintervjuer men det verkar inte bli några sådana..





Igår blev det träning för hela slanten, bokläsning och så åkte vi in till Victoria Station och åt onyttig mat. Ikväll blir det nog lugna bullar igen, är så fast i min bok att jag vill helst inte göra något annat än läsa, men det går ju inte riktigt. Hej så länge! I used to rule the world.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS