Fixat!

2010-10-26 @ 18:01:07
Ja nu äntligen är nog allt fixat inför resan! Köpte en mascara som heter Nivea Volume Nanodefinition Waterproof så den måste vara bra. Snacka om att vissa märken verkligen hittar på spännande namn på deras produkter. Den är rosa och fin i alla fall. Det var rea på både torrschampot och det vanliga schampot så idag hade jag tur. Hamburgaren smakade ganska bra, men stripsen hade någon badat i saltkaret.. Men nu är det snart slut på sådana nyttigheter för i Thailand kommer vi leva på bättre mat! Nu ska jag fylla min Ipod med bra och somriga låtar.

In the summertime..

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS