Ekorrat och sovit.

2010-10-11 @ 00:43:22
Vi kunde inte låta bli att åka till Hyde Park idag igen för att mysa i solen och hälsa på våra små kompisar! Vi vaknade däremot väldigt sent men som tur är så lyste solen länge och varmt idag. Igår hade vi det väldigt trevligt med engelsk öl och gott vin. Hade ingen kamera med mig så jag kan bara bjuda på kort från min mobil, men det går nog bra det med.





Nu ska vi krypa ner och läsa bok. Är nu inne på min femte bok sen vi kom hit, tur vi har många med oss. Det var nog allt för ikväll! Godnatt.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS