Ej fungerande dag!

2010-10-01 @ 18:05:33
Inget har egentligen gått bra idag, tack vare vädret. Handlat har vi gjort åtminstonde.. Men jag har inte fått någon tid för vaccin än utan väntar på att de ska ringa upp och vi hittade inga jobb att söka idag. Däremot körde vi stenhårt på träningen i morse så det känns bra. Vi har nyss ätit en pizza eftersom vi var så duktiga på träningen. Undra om det verkligen fungerar så att vi förbränt pizzan i förväg? Kan ju alltid hoppas!

Nu är vi båda trötta och ligger i sängen, Patrik lyssnar på Mammas nya kille och jag ska läsa i min bok som är så spännande just nu! Imorgon är det ju tänkt att vi ska ut på en båttur med Gary och hans familj, men just nu ser det ut som att det blir regn. Vi är även bjudna på fest imorgon hos Karin som bor enda borta i Camden så vi får se hur morgondagen tar sig! Men nu blir det lugna bullar.. Bjuder på lite bilder från vår minnesstund i Wimbledon Park som jag inte kom ihåg att ladda upp igår.





Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS