Djurligan!

2010-10-03 @ 21:15:22
Det är ändå helt otroligt vad vi har träffat på många djurvänner här i London! Ni kan helt omöjligt ha missat våra bästa vänner ekorrarna till exempel? Det bästa vi vet att göra här i London är att vara i Hyde Park och mata de små vännerna. Vi har även träffat tusen olika fåglar känns det som, allt från duvor och svanar till papegojor. Fladdermöss har vi också stött på när det blivit lite mörkare ute. Stora och små råttor. Rävar som springer omkring mitt på gatan. Äckiga maggots, fast det var i en fiskeaffär. Hundar och katter.. Ja allt möjligt känns det som!









Ikväll blir det antingen en film eller någon bra serie, med något gott att äta till. Vi äter hummus varje kväll just nu, med pitabröd till eller tacochips - mumma! Imorgon vet jag inte alls hur vi ska göra. Fortsätta söka jobb eller ge upp med det? Thailand känns inte dumt alls kan jag ju säga, fast det tar emot att åka härifrån utan att ha testat på att jobba.. Men allt löser sig!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, jag tycker att ni ska komma hem snart....kramar

2010-10-04 @ 20:56:15

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS