Clapham Junction.

2010-10-07 @ 22:09:55
Det känns som alla mina inlägg börjar med idag har vi.. Men idag har vi i alla fall spelat fotboll och tränat styrka med hjälp av en parkbänk. Sen åkte vi till Clapham Junction för att göra något annat än sitta inne eftersom det har varit 18 grader varmt och strålande sol hos oss idag. Känns just nu som svensk sommar här måste jag säga. Det enda jag var ute efter var en liten anteckningsbok med plastfickor, ett gummiband och spiralrygg. Jag hittade ingen perfekt utan fick nöja mig med en utan gummiband.. Kolla vad långt hår jag har fått förresten, växer som ogräs, som vanligt..





Väl hemma igen var det dags för middag och idag lyxade vi till det och gjorde tacos och öppnade en flaska rött vin till! Köttfärsen här är väldigt konstig, den är mald i större bitar eller hur jag ska säga. Strängarna är tjockare om man jämför med det vi är van med hemma. Läskigt är det! Men det blev jättegott hur som helst!



Nu har vi intagit vår vanliga plats i sängen och tar det bara lugnt. Kanske inte har nämt det tidigare men vi har inget vardagsrum där vi bor. Hade något av sovrummen varit ett vardagsrum hade det varit vårat, men så är det ju inte för tillfället. Sen har vi bara en köksstol att sitta på också, så alla utom en får stå och äta..

Just det! Glömde skriva varför jag så gärna ville köpa en anteckningsbok! Den har ett speciellt syfte här i livet, den ska med på nästa resa som startar den 28:de oktober och slutar den 20:de december. Vart vi ska kan ni nog lista ut på bilden! Så, det är vad som ändras snart. Tänkte att de kunde vara bra med plastfickor och många tomma sidor att skriva på, för nu är det fullt i min kalender. Tänk att man kan vara såhär lycklig?

Kommentarer
Postat av: heidi

då kommer ni inte på lillan treårskalas... men ni ska veta att ni är bjuden iaf... :)

svara på mitt mejl nån dag, vart ju lite orolig, men ser nu på bloggen att ni lever och har de bra :)

2010-10-12 @ 15:07:19
Postat av: Anonym

det snöade här hemma igår :) bara ca fem min dock :)

2010-10-12 @ 15:08:20

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS