Bad och marknad!

2010-10-31 @ 17:11:02

Efter ett forsok till bad i poolen som var lite for kall idag da det har varit molningt sa tappade vi upp vart badkar istallet och badade dar. Sen bar det ivag till marknaden har i narheten dar jag kopte en ryggsack som jag behover om vi ska pa trekking i djungeln. Patrik kopte en ny klocka, som ska vara vattentat men jag tror inte att man ska utmana for mycket.. Till middag blev det kyckling och nudelsoppa fran ett litet gatukok pa en bakgata, valdigt gott forutom ingefaran som flot omkring och var omojlig att peta bort. 

Vi har avan hunnit se ett avsnitt Heroes och last lite bok. Tur vi kunde ladda min Ipod Touch med lite serier och filmer! Imorgon ska vi fara och fixa visum sa vi slipper kanna nagon press pa att resa in och ut ur Thailand. Vi har aven ringt hem, mina pengar tog slut pa telefonen. Men det ar inte sa konstigt for nu vet vi att det kostar 28 kr/min att ringa och sms 4,50 kr/st.... Imorgon ska jag avan forsoka ladda upp lite bilder sa ni far se hur bra vi har det har i varmen! Hopp i sang.

Kommentarer
Postat av: heidan

gud så spännande :)

2010-10-31 @ 21:13:34

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS